sobota, 7 października 2017

Konkurs od TPG/// Zgadnijcie kto wygrał!


Cześć wszystkim.
Z racji tego, że niedawno na Facebooku Wielkopolskiej Jednostki Towarzystwa Pomocy Gluchoniewidomym wybiło ponad 1500 like (link do Facebooka Wielkopolskiej Jednostki TPG),TPG postanowili zorganizować konkurs na najfajniejsze dokończenie zdania

“ Powiem wam o Głuchoniewidomych…”

Tak się składa, że wygrałam ten konkurs i w nagrodę zostałam zaproszona na indywidualną lekcję migowego z Agnieszką, która wraz z Jackiem prowadzi darmowe lekcje dla początkujących, na które uczęszczam i serdecznie zapraszam. Nie ukrywam, że dużo się nauczyłam i wyjaśniłam wszelkie niejasności dotyczące migowego, a nawet w bardzo krótkim czasie udało jej się nauczyć mnie alfabetu Lorma. Nie sądziłam, że zajmie mi to około 20 minut, bo szczerze mówiąc graficzne przedstawienie tego alfabetu, wygląda dość groźnie i trudno, ale zapewniam, że takie nie jest i chyba każdy przy odrobinie chęci da radę nauczyć się go w 20 minut, a nawet i mniej.
Zostałam obdarowana również licznymi gadżetami z TPG, którymi zdążyłam już pochwalić się wam na Instagramie. (_v_sta_) Zapraszam do obserwowania, by być na bieżąco z postami, jak i różnymi fajnymi wydarzeniami, w których mam zamiar brać udział.
Nie zapomnijcie odwiedzić facebooka TPG i zostawić tam like.
Ja się z wami żegnam. Miłej reszty soboty!



2 komentarze:

  1. To wielka przyjemność uczyć tak zaangażowane i pełne zapału osoby jak Ty - dzięki za dziś i mam nadzieję - do następnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow jestem zaskoczony tym ze tak popularna jesteś jak i na blogu i w realu tak cie znając przez to ze sie rozwijasz ;D szacun i pełen podziw ze mogę być na bieżąco z twoimi przeżyciami ^^ <3

    OdpowiedzUsuń