środa, 18 lipca 2018

Jak zostać starszą siostrą lv.2 i nie zwariować?

Witam was serdecznie w nowym poście.
Ci, którzy obserwują mojego snapa lub insta; do czego serdecznie zapraszam (snap: galm.ert151; insta _v_sta_) wiedzą, że w ostatnim czasie zdarzyła się u mnie bardzo radosna rzecz. Otóż urodziła mi się siostra.
Celinka urodziła się 12 lipca w tym samym szpitalu co ja z wagą 2740 gram.


Ciekawe jest to, że dzieli nas bardzo duża różnica wieku, bo niemal 18 lat. Mimo to cieszę się, że mam kolejną młodszą siostrzyczkę. Każda odwiedzająca nas ciocia powtarza „Będziesz mogła dzięki temu przygotować się do roli matki”. Mają racje. Opiekując się Celinką, zdobywam doświadczenie w opiece nad dziećmi, które może już za niedługo mi się przydać.
Mam nadzieję, że będzie zdrowo rosnąć i wychowywać się wśród nas. Cieszę się, że mogę mieć w tym swój czynny udział i przyczynić się do tego, że wyrośnie na bardzo zdolną, mądrą i szczęśliwą dziewczynkę. Tymczasem leży jeszcze w łóżeczku i śpi w najlepsze. Jeśli kiedykolwiek to przeczyta, chciałabym by wiedziała, że bardzo się cieszę z jej przyjścia na świat i życzę jej wszystkiego, co najlepsze.




2 komentarze:

  1. a ja już myślałam, że to twoja córeczka hehe. prawie 18 lat to sporo, naprawdę sporo , ale mam nadzieje, że bedzie wam dane przezywać razem wspaniałe chwile. i racje masz w tym, że opiekując się siostrą zdobędziesz jakieś doświadczenie w opiece. ja takiego czegos nie mialam i nie tykałam cudzych dzieci, bo się bałam. na rece moglam wziac jak dziecko mialo z rok w górę, wczesniej sie balam. pierwszy raz wzielam swoja corke no i teraz sie nie boje brać obcych dzieci na rece :) . a siostrzyczka śliczna, gratulacje. fajnie, że twoja mama ma w tobie wsparcie, bo wiem z doswiadczenia , że na poczatku jest ciezko i mama tez chce troche odpoczac po porodzie itp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wszytkie miłe słowa w tym komentarzu.

      Usuń