poniedziałek, 16 stycznia 2017

Trochę o mnie

Witam wszystkich, którzy zechcieli zawitać na mojego bloga. Zakładam, że będzie o tym samym, co każdy blog livestylowy czyli mniej więcej o wszystkim co mnie interesuje. Interesuje się bardzo duża ilością rzeczy np. Krawiectwem i projektowanie ubrań  ; przez to też  uczę się w technikum odzieżowym w Poznaniu na profilu technika przemysłu mody. Jedym z moich innych  zainteresowań jest make-up, kosmetyki i różnego rodzaju specyfiki, które czynią kobiety piękniejsze. Kolejne moje zainteresowanie to wszelkiego rodzaju podróże. Uwielbiam zwiedzać Polskę. Kocham oglądać filmy, chodzić do kina czy teatru. Moim marzeniem jest zostać aktorka i niektórzy ludzie mówią, że mam do tego talent, ale czy ja wiem... Uwielbiam piercing i tatuaże. Niegdyś bardzo chciałam zostać piercerka i w głębi ducha nadal chce. Mam w planach zrobić sobie jeszcze kilka kolczyków, a trochę później tatuaży. To chyba na tyle. Mam dużo dużo więcej zainteresowań lecz musiała bym napisać o nich w kilkunastu tomach. Tyle chyba na razie wystarczy. Mam na imię Laura i mam jeszcze nie skończone 17 lat,  tak przy okazji. To ten.... zapraszam jeszcze na mój:
instagram: _v_sta_
snapchat : glam.ert151
Ask: vsta1
Zapraszam do czytania postów.
Laura xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz