środa, 1 marca 2017

Targi Mody Poznan 2017





Witam.
Z racji tego, że jest w klasie odzieżowej, a w Poznaniu trwają Targi Mody. Moje nauczycielki w ramach lekcji zabrały nas na Międzynarodowe Targi Poznańskie, gdzie odbywają się ów targi mody. Odbywają, ponieważ trwają one od 27 Lutego do 1 Marca, więc jeśli ktoś jest zainteresowany, zapraszam serdecznie i polecam. Wśród stoisk o różnych tematykach, różnym przeznaczeniu odzieży, rozmiarze, kolorystyce i markach, każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Obejrzałam każde stoisko z ciekawością wyszukujący rzeczy w moim stylu i takich, które po prostu mi się podobały, ale nie założyłabym ich osobiście. Chce wam przedstawić firmy, projektantów, którzy wydają takie cudeńka.
Zacznę od ubrań.

SJOFNE
Ta marka skradła moje serce. Produkują cudowną bieliznę i piżamy. Niestety mam tylko jedno zdjęcie z tego stoiska, ale naprawdę podobały mi się tam niemal wszystkie majtki, stanika, koszule nocne itd. Zapraszam na ich stronę internetową i sklep bardzo gorąco.



LADOU
Bardzo fajne ciuszki polskiej projektantki. Również nie można oderwać wzroku i przestać przebierać między wieszakami. Najbardziej z całej wystawy Ladou podobały mi się body Pina, które również możecie kupić w ich internetowym sklepie. Niezwykła trwałość o detale i każdy element, tak by w stuprocentach  zadowolić konsumenta.




SKYWIN (Guangzhou Skywin)
Kolejna firma produkująca odzież. Jest to azjatycka marka. Trochę mało się o niej dowiedziałam, z powodu problemów ze znalezieniem ich strony internetowej i sklepu, a na ulotce, która dostałam, informacje na ten temat są nikłe. Mimo to wspominam ich stoisko bardzo dobrze. Oryginalna odzież piękne suknie i srebrna bluzka, która skradła moje serce. Gdybym miała wystarczająco dużo pieniędzy, kupiłabym ją na pewno.


LEMME
Również piękne sukienki, piękne ubrania, bardzo miły projektant. Wielkim plusem jest to, że używają skóry syntetycznej. Również odsyłam do ich strony i sklepu.




MORGAN
Bardzo ładne ubrania. Oryginalne wzory i sposoby zdobień odzieży. Bardzo duży wybór w kolekcji jest tutaj plusem. W porównaniu z innymi kolekcjami kolekcje Morgan były znacznie większe co równa się z różnorodnością.






BEEPASSION
Chyba jedyna marka ubrań sportowych, jaką tam widziałam. Trochę mały wybór w kolekcji, ale rekompensuje to możliwość doboru super naszywek obrazujących twoją pasję na zakupionych dresach. Jednak te naszywki mają swój maleńki minus. Mimo że jest ich całkiem sporo i można wybierać do woli, nie można jednak projektować samemu swojej indywidualnej naszywki.

               

RINO&PELLE 
Marka produkująca w przeważaniu odzież wierzchnią. Tu niestety miałam problem ze sprawdzeniem, czy kurtki i futra tej marki są szyte z prawdziwych zwierząt. Dotykając jedna z kurtek, miałam przeczucia, że skóra jest prawdziwa, więc nie będę w żaden sposób chwalić produktów ze skóry prawdziwej. Chciałam tu tylko zaprezentować jedna z kurtek, która nie jest zrobiona ze skóry prawdziwej ani nawet eko. Ma za to bardzo piękny wzór. Coraz częściej można spotkać tego typu zdobienia. Jej niezwykłość polegała na tym, że w zależności od strony, w którą pociera się o nią rękę. Cekiny obracały się w drugą stronę, zmieniając swój kolor na czarny lub złoty. Bardzo mi się spodobała.


Moja kumpela Karina zacznie się pewnie śmiać, czytając ten post. Niemal na samym początku naszego oglądania ciuszków natrafiłyśmy na stoisko z pięknymi sukienkami. Nigdzie nie znalazłam ulotki, więc postanowiłam zapamiętać nazwę firmy. Karina doradzała mi, bym zrobiła zdjęcie metki lub szyldu, ale ja obiecałam, że zapamiętam i oczywiście zapomniałam. Marse...? Marselinii... ? Marselina...? Jeśli ktoś wie jakiego projektanta są te piękne suknie, proszę o informacje w komentarzu.





Pora na kategorie dodatki. Cztery wspaniałe marki, trzech projektantów i olbrzymia różnorodność wyrobów.

GALDA JEWELLERY
Nie mogłam oderwać wzroku, gdy zobaczyłam cuda, które własnymi rękami produkuje projektantka Danuta Chorytoniuk. Szklana biżuteria koloryzowana tlenkami metali. Każda kobieta chciałaby dostać takie cudo. Nie dość, że piękne to jeszcze niedrogie. W porównaniu z np. Apart biżuteria Danuty jest piękniejsza i tańsza. Życzę wielkiego sukcesu Pani Charytoniuk , a sobie życzę, by mój mężczyzna przeczytał ten post i kupił mi jakiś drobiazg z nowej kolekcji Galda Lewellery.




EXPOSE
Każda panna młoda, jak i ghotka  marzy o akcesoriu do włosów od szczecińskiej marki Expose. Ręcznie robione ozdoby zabierają dech w piersiach. Bogata kolorystyka i wzory. Bardzo miła Pani, która pozwoliła mi przymierzyć. Jako nughot marzę o takim cudeńku.



DUBLON
Piękna biżuteria w oryginalnych wzorach. Bogata kolorystyka i różnorodność materiałów, z której biżuteria ta jest wykonana.






SZCZYPTA
Ostatnia już marka Szczypta produkuje skarpetki i plecaki. Ręczna robota, różnorodność wzoru, dobrej jakości wełna i inne materiały.


Zostały jeszcze buty. Tu zaczyna się problem, ponieważ jak to z niektórymi butami trudno mi było stwierdzić czy są z naturalnej, czy z eko skóry. Tak więc nie będę się wychwalać wiedzą o nich, której na chwilę obecną  nie mam i wstawię tu po prostu zdjęcia kilku par, które po prostu mi się spodobały.





Dziękuję wam, jeśli wytrwaliście do końca mojego paplania. Mam nadzieję, że was zainspirowały pracę młodych projektantów, bo mnie bardzo. Dzisiaj spróbuję uszyć po raz pierwszy koronkowy stanik. Chciałabym w przyszłości osiągnąć taki sukces jak ci młodzi, zdolni projektanci.

Laura///

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wpis. A czy mogłabyś napisać (w innym wpisie), jak wyglądają takie targi? Czy są jakieś pokazy itp.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Targach Mody każdy z młodych projektantów posiadał swoje stanowisko. Mogła bym porównać to do "ekskluzywnego stragany, targu". Były również pokazy mody, ale niestety w innej skały więc nie miałam przyjemności ich zobaczyć. Pozdrawiam Laura

      Usuń