niedziela, 21 maja 2017

X Festyn Gimnazjalny/ Laurki, smoki i starzy znajomi




Witam bardzo serdecznie moich czytelników. Właśnie wróciłam z festynu rodzinnego odbywającego się w miejscowości obok mojej. Mimo że nie jestem już w gimnazjum, skończyłam je rok temu, chciałam jakoś udzielić się w tym wydarzeniu. Takim sposobem przebrałam się za smoka i razem z dziećmi robiłam laurki dla ich mam z okazji dnia mamy. Dzieci były bardzo urocze. Uwielbiam pracować z dziećmi. Naszej bardzo dobrej zabawie towarzyszyły pokazy taneczne i muzyczne. Można było, zjeść coś za kilka złotych, a za 3 zł kupić los, dzięki któremu można było wygrać drobny upominek, a potem jedną z trzech nagród głównych. Miałam szczęście, mój los wygrał jedną z nagród głównych, czyli słuchawki Sony, które swoją drogą są super i bardzo się z nich ucieszyłam. Zostałam obdarowana pięknymi laurkami od dziewczynek, które spędzały z nami czas na warsztatach, jak i również od dziewczyn, z którymi byłam rok temu w gimnazjalnym wolontariacie. Warto i to bardzo warto w tak miłej atmosferze spędzać wolny czas. Kocham wolontariat i nie wyobrażam sobie bez niego szczęśliwego życia. Fajnie jest robić coś, co się lubi i przy okazji sprawiać komuś innemu choć trochę radości. Dzieci, osoby starsze i niepełnosprawne to osoby, z którymi wolontariusze spędzają najwięcej czasu i są to bardzo interesujący ludzie, pełni pasji i ciekawych opowieści z życia, a przede wszystkim uśmiechu, który nie znika z ich twarz, gdy pracują z nimi wolontariusze. Mam nadzieję, że gdy ja będę stara lub poważnie chora jakiś miły wolontariusz spędzi ze mną trochę czasu tak miło, jak robią  to moje znajome z gimnazjum i technikum. 

Dziękuję wszystkim za miłą zabawę, za wszystkie zdjęcia, piękne kartki. To dla mnie naprawdę wiele znaczy. Pozdrawiam dziewczyny z wolontariatu i wszystkich dzisiejszych pomocników.

Ps. Gdy będę mieć dostęp do większej ilości zdjęć w lepszej jakości, od razu zrobię post dla nich.

Dziękuję bardzo za uwagę. Miłego wieczoru. Cześć! 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz