piątek, 9 lutego 2018

Urwanie głowy

Ojejku, trochę mnie tu nie było, ale bez obaw, mam dobre wytłumaczenie… otwórz, do konkursu Mała Pętelka zostało zaledwie 28 dni… 28… 28 dni… w porównaniu z ogromem pracy, który mnie czeka to baaardzo mało czasu. Jednak nadal żyje nadzieją, że wszytko się uda i będzie wspaniale. Skoro już jesteśmy przy wielkich odliczeniach to...do Pyrkonu zostało 97 dni… mimo to jeszcze kilka miesięcy, a mój przewidywany cosplay nie powinien zająć mi sporo czasu, nadal cykam się, że kilka rzeczy może się nie udać lub nie zamieszczę się w czasie. Zdradzę, co to jest, dopiero gdy zacznę pracę na nim (zostawiam link do wydarzenia na fb)

Na pewno pojawię się też z postem walentynkowym i mam nadzieję, że będzie to coś bardzo ciekawego.
Jeśli mnie nie na tutaj to z pewnością można złapać mnie na wattpadzie. Nadal pracuje nad książką, która porzuciłam niemal rok temu, a okazała się moim sukcesem. Tak tez zapraszam do czytania (Nazwa: LaVREe) i przepraszam za opóźnienia w postach, ale naprawdę mam dużo na głowie i wiem, że etap końcowy będzie wart tego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz