wtorek, 16 stycznia 2018

To już rok!!!

Przyszedł czas na podsumowanie serii urodzinowej! Minął już rok, odkąd jestem, odkąd prowadzę tego bloga. W tym czasie wydarzyły się różne rzeczy; te dobre, jak i te złe. Nie podałam się i mimo rosnącej i malejącej sinusoidy wyświetleń nadal ciągnę to dalej. Jest to coś, co chce robić, co daje mi wielką frajdę i jest czymś, co lubię. Mogę opowiedzieć o sobie, wygadać się i pochwalić. Dziś mój internetowy pamiętnik kończy swój pierwszy rok istnienia. Czego chciałabym sobie życzyć? Przede wszystkim dużo wytrwałości w ciężkich momentach i siły. Wiele pomysłów tak bym mogła w stu procentach was ciekawić, inspirować, skłaniać do niektórych działań. By każdy kolejny rok był coraz lepszy i lepszy. Bądźcie ze mną i nadal mnie wspierajcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz