niedziela, 11 marca 2018

Mała Pętelka 2018

Witam wszystkich!
Mojego Snapa i Instagrama zalała fala zdjęć z ostatniego wydarzenia. Jak już wiecie lub jeszcze nie w czwartek wzięłam udział w ogólnopolskim konkursie dla młodych krawców i projektantów organizowanym przez moją szkołę „Mała Pętelka”.
Przygotowywałam się do niego od listopada i byłam bardzo podekscytowana. Pełna ekscytacji z niecierpliwością wyczekiwałam tego dnia, ale gdy w końcu nadszedł, stres przejął nade mną kontrolę. Do czasu występu byłam bardzo nerwowa, jednak gdy występ się rozpoczął, wszelkie obawy zniknęły. Mimo wszystko byłam i jestem dumna ze swojej pracy.

Moja kolekcja pod tytułem „Dekstryna” startowała w kategorii mody użytkowej. Składała się z trzech modeli. Projekty miały w sobie nutę rockową i ździebko lat 90’. Główną rolę odgrywał oczywiście kolor czarny przełamany błyszczącą perłą i bielą.
Pierwszy model składał się z czarnej spódnicy portfelowej; wykończonej nietypowo tiulem u dołu i białej bluzki z perłowymi wstawkami, wysokim kołnierzem i czarną kruszonką.
Kolejny model to czarne ogrodniczki z plisowaną spódnicą na koronkowych ramiączkach. Pod spodem znajdował się obcisły top ozdobiony perłową falbanką.
Ostatni projekt był najbardziej nietypowy z nich wszystkich. Czarna, obcisła bluzka z białymi wstawkami i odkrytymi przewiązanymi białą tasiemką plecami. U dołu czarna dopasowana spódnica z perłowymi paskami po bokach i długi, doczepiany perłowy tren.






Niestety tym razem wracam bez trofea, jednak mimo to jestem bardzo dumna z siebie, że dałam radę mimo stresu i ogromu obowiązków. Oczywiście nie poddaje się i w następnym roku również wezmę udział w Małej Pętelce, jak i w innych ciekawych konkursach tego typu.
Chciałabym też podziękować wszystkim, którzy mnie w tym wspierali; moim modelkom, przyjaciółkom, chłopakowi i rodzicom. Bez was nie byłoby tej kolekcji.

Gratuluję wszystkim uczestnikom zajętych miejsc i nagród. Życzę dalszych sukcesów na tle mody i krawiectwa.

Zapraszam was do oglądania prac innych uczestników.


Adrian Dominiak - "Futurum" INSTAGRAM (Warszawa)







Wiktoria Burzyńska - " In search of color" (Warszawa) Fot. Karina "Kimi" Karmowska 








Gabriel Data - "Demony Dancingu" (Rzeszów) Fot. Karina "Kimi" Karmowska 










Anastazja Derenowska - "Red" (Poznań) Inspiracja obrazem Ottona Dix'a "The Dancer Anita Berber" Fot. Karina "Kimi" Karmowska 







Angelika Domańska - "Oranżowe jastrzębie" (Dąbrowa Górnicza) Fot. Laura Rerus 



Artur Fil - "Animals (not) humans" (Rzeszów) Mój bezkonkurencyjny faworyt konkursu.  Fot. Laura Rerus 







Julia Kasperek - "Echo wymarłych światów" (Bielsko-Biała) Fot. Paulina Piechota 



Agnieszka Marynowska - "Kolorowy zawrót głowy" (Bielsko-Biała) Fot. Karina "Kimi" Karmowska 





Daniel Solipiwko - "Different dots" (Dąbrowa Górnicza) Fot. Karina "Kimi" Karmowska 





Natalia Strzelczyk - "Do czasu" (Poznań) Fot. Laura Rerus 



Justyna Jabczyńska i Michelle Surdyk - "Sugar bbys" (Poznań) INSTAGRAM Fot. Michelle Surdyk 


Fot. Karina "Kimi" Karmowska 



Aleksandra Waśniewska - "Fil d'or" (Warszawa) Fot. Paulina Piechota



Julia Zarecka - "Jacqueline" (Warszawa) Fot. Karina "Kimi" Karmowska 









































2 komentarze:

  1. Wow! To jest coś! Świetna kolekcja :) Bardzo mi się podoba i gratuluje odwagi udziału

    obserwuje bloga

    OdpowiedzUsuń