niedziela, 4 czerwca 2017

Poznaniaku, chodź ze mną migać / darmowe lekcje języka migowego

Witam was serdecznie misie.
W tym poście chciałabym, zaprosić was na darmową lekcję języka migowego. Kolejny raz  tam się  wybieram i mam nadzieję, że znów nauczę się czegoś nowego i pożytecznego. Migowy to naprawdę super sprawa, coś bardzo ciekawego i dla mnie inspirującego. Stało się to dla mnie pasją i czymś w czym chce się realizować. Tym razem mówię wcześniej o tym wydarzeniu po to, by was tam zaprosić i oczywiście zachęcić do udziału w zajęciach. Odbywają się w Poznaniu, więc to taka wiadomość skierowana trochę  do Poznaniaków  i okolicznej ludności.
Więcej o wydarzeniu możecie, dowiedzieć się z linku, który zostawiam u dołu.
Jeśli się zdecydujecie, nie zapomnijcie potwierdzić swojej obecności. Mam nadzieję, że się spotkamy. Jak zwykle mam  fioletowe włosy, więc tak mnie można rozpoznać z tłumu.
Zostawiam link do poprzedniego postu o migowym jaki i do portalu migaj.eu dzięki któremu uczyłam się dalej tego języka.
Mam nadzieję do zobaczenia.
<migam na pożegnanie>
Wil.Da.Się darmowy migowy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz