piątek, 27 kwietnia 2018

Przepadłam?

Nie, nie zjadły mnie dzikie zwierzęta, albo nie zostałam pochłonięta przez czarną dziurę. Po prostu jestem bardzo zabiegana.
Zbliża się koniec roku szkolnego to i oceny staram się zdobyć jak najlepsze.
Pyrkon widać na horyzoncie, a i cosplaye są w coraz lepszym stanie i mogę powiedzieć, że już je kończę.
Reasumując, to u mnie naprawdę nie działo się nic ciekawego, a szkoła i choroba kota wyssała ze mnie wszystkie chęci do życia.
Dziś zaczynam długi weekend i obiecuję, że wrzucę coś fajnego w najbliższym czasie.
Szykuje się masa różnych ciekawych wydarzeń, tak też zostańcie ze mną.

Zapraszam na mojego Snapa i insta, by być na bieżąco z małymi, ale ważnymi informacjami.

Snapchat: glam.ert151

Instagram: _v_sta_

Możecie poczytać też moją książkę na wattpadzie:
WATTPAD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz