poniedziałek, 21 maja 2018

Darmowa lekcja języka migowego i konkurs "INICJATORY"

Cześć.
Niestety na pyrkonowy post będziecie musieli jeszcze trochę poczekać. Nie przetrawiłam jeszcze wszystkiego i nie odespałam.

Dziś mam dla was tak jak co miesiąc zaproszenie na darmowe lekcje języka migowego, organizowane przez Wielkopolską jednostkę TPG. Zostawiam LINK do wydarzenia na Facebooku. Jeśli macie ochotę poczytać o wcześniejszych tego typu spotkaniach, zapraszam do zakładki wydarzenia.

Mam też do was prośbę. Towarzystwo pomocy głuchoniewidomym zakwalifikowało się do konkursu INICJATORY, czyli na Najlepszą Poznańską Inicjatywę Pozarządową.
Głosować możecie wy i jest to bardzo proste. Nie wymaga rejestracji. Głosy zbieramy do 27 maja 2018 r. Liczymy na was !!!
Link:http://bit.ly/inicjatory-darmowy-migowy

Z newslettera, który otrzymałam od Jacka, znajduje się informacja, że pod koniec czerwca przypada Międzynarodowy Tydzień Wiedzy o Osobach Głuchoniewidomych.
Z tej okazji będzie kilka specjalnych wydarzeń, konkursy i niespodzianki. O tym wszystkim będą informować na fanpage TPG (www.fb.com/TPGwielkopolska).

Z całego serca zachęcam do głosowania, zaglądania na fanpage i wzięcia udziału w darmowej lekcji migowego dla początkujących.

Jeszcze jedną informacją taką ode mnie jest to, że po długiej przerwie na wattpadzie, w najbliższym czasie pojawi się nowy rozdział mojej książki. Sporo się w nim dzieje. Tak więc nie przegapcie kolejnych przygód Eulalii, zwłaszcza że ta opowieść zbliża się do końca.
https://my.w.tt/R2C3TFjn7M
Pozdrawiam cieplutko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz