sobota, 6 października 2018

Dni techniki w Strimie

Czwartkowy dzień był nie lada rarytasem dla każdej krawcowej z powołania. Wybrałam się z klasą na dni techniki do firmy Strima z siedzibą w Tarnowie Podgórnym. Przez kilka godzin brałyśmy udział w wykładach dotyczących tego zawodu, nowinek technicznych itp. Oprócz tego mogłyśmy obserwować prace najnowszych urządzeń krawieckich. Maszyny do szycia, krojcze, pikujące, haftujące, prasowalnicze. Z wielką przyjemnością i ciekawością obserwowałam ich pracę i zgłębiałam się we wszystkie szczegóły ich dotyczące. Najbardziej podobało mi się seminarium dotyczące znanego już od 10 lat, ale dla mnie od niedawna programu do projektowania ubrań w 3D. Marzy mi się by kiedyś móc sprawić sobie w prezencie właśnie taki program i móc z łatwością i profesjonalizmem projektować odzież.














1 komentarz:

  1. Ja niestety z szyciem mam mało wspólnego ale mogę się pochwalić sukienkami dla lalek córki :D
    Fajna fotorelacja


    Pozdrawiam !
    https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń