poniedziałek, 29 października 2018

AnimeCon Hallowen 2018

Poprzedni weekend był niesamowity, bo spędzony w cudownym gronie moich kochanych babek.
Tegoroczny AnimeCon zapamiętam naprawdę na długo. Nie było chyba minuty, w której nie uśmiechałam się i świetnie się bawiłam. Ubrana w ulubione stroje z ulubionego anime dumnie przemierzałam korytarze poznańskiej podstawówki. Oczywiście pozdrawiam wszystkich, którzy właśnie na tych korytarzach cykali sobie ze mną fotki, przytulali się, a w szczególności grupkę, która w niedzielę zaśpiewała dla mnie „Happy Party Train” przy stoiskach. Było mi naprawdę bardzo miło.

Dziękuję za te wszystkie komplementy. Naprawdę włożyłam w te stroje całe swoje serduszko i bardzo cieszę się, że ktoś to docenił.
Dziękuję moim pierwszoklasistom z Love Live Dominice i Polci za wspólne fotki w foto studio. Już nie mogę się doczekać, kiedy je zobaczę.
Dziękuję moim sleepowym sąsiadom, od których cały czas pożyczałam czajniczek.
Dziękuję moim dziewczynom za super zabawę, sesje, wygłupy i długie rozmowy. Mam nadzieję, że każdy kolejny konwent będzie tak udany i że zawsze będę tam w waszym towarzystwie.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz