poniedziałek, 1 października 2018

Podziękowania dla tych najlepszych

W tym poście chciałabym wyrazić swoją niezmienną radość spowodowaną wczorajszym finałem mistrzostw świata w siatkówce.
Jestem ogromną fanką siatkówki, tak więc niemal każdy mecz oglądałam z wielką radością i od samego początku byłam pełna naszego przyszłego zwycięstwa. Oglądając wczorajszy już ostatni mecz, przepełniała mnie duma, a po wiadomości o wygranej zakręciła mi się łza w oku.

Mamy tak wiele dobrych sportowców, którzy osiągają wielkie sukcesy, a tymczasem większość Polaków żyła tylko zawalonym po całości mundialem. Ciekawi mnie to czy nasza wielka wygrana odbije się w głowach ludzi przynajmniej w 50% falą tak mocną, jak przegrana na mundialu. Polacy to bardzo śmieszny naród. Lubimy widzieć tylko złe rzeczy, ale czy potrafimy zauważyć sukces i być z tego dumni? ” E tam, siatkówka to nie sport. Siatkówka jest do dupy.”; mówi co enty Polak, podczas gdy po raz drugi z rzędu jesteśmy mistrzami świata w tej dyscyplinie.

Bądźmy dumni z naszych i cieszmy się sukcesami w różnych dyscyplinach. Gratuluję chłopakom i powiem już to chyba setny raz, ale jesteście wielcy. Dziękuję wam za to piękne widowisko, za włożony w przygotowania trud i wielkie serce. Mam nadzieję, że kiedyś trafi mi się szansa, by podziękować wam za te emocje osobiście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz