wtorek, 25 kwietnia 2017

Poznańskie Bubble Waffle

W ostatnią środę wraz z moją siostrą wybrałyśmy się do otwartej kilka miesięcy temu kawiarni, restauracji, baru. Sama nie wiem jak to nazwać. Słyszeliście o bubble waflach? To właśnie o nich mowa. Według mnie genialny, smaczny pomysł. Wafle są pyszne w różnych kombinacjach smakowych owocowe (melon z kiwi lub arbuz z gruszką) lub dla miłośników słodyczy (rafaello, kinder maxy king, m&m's lub haribo) Takie pyszne cudo kosztuje tylko 14 zł, a naprawdę zaspokoi głód największego łasucha. Istnieje również wersja śniadaniowa (sałata, szynka, jajko) za 16 zł.
Ja z racji tego, że rafaello jest moim ulubionym słodyczem skusiłam się na wafla w tym stylu. Ów wafel składał się oczywiście z gofra, bąbelkowego wafla, na samym spodzie znajdowała się pokruszona beza, do tego lody waniliowe, kulki rafaello, bita śmietana, sos waniliowy, płatki migdałów i rurki waniliowe. To tylko przykładowy skład wafla. Jest ich o wiele więcej i bardziej rozmaite. Pisząc ten post jadę autobusem od mojego chłopaka i jestem bardzo głodna, a pisanie o tych pysznościach nie pomaga.
W Poznaniu bubble wafle można kupić na ulicy półwiejskiej. To malutki lokal o bardzo nowoczesnym wystroju. Nie mają WiFi więc polecam wybrać się tam z przyjacielem lub drugą połówką.
Odsyłam was do ich strony internetowej i instagrama. Zapraszam również na pysznego wafla. Na pewno nie pożałujecie. Jedzcie, kosztujcie, komentujcie post czy ktoś z was jadł już takiego wafla w innych miejscowościach, albo i w poznaniu, wystawcie swoją opinię.
Cześć.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz