niedziela, 9 lipca 2017

Co tak naprawdę znaczy V.sta?



Wiele osób na Instagramie, GG i Facebooku pytało mnie już o to, dlaczego prawie wszędzie mam taki nick i czemu mój blog się tak nazywa. Niektórym zdradziła już rąbek tajemnicy, a niektórych ciekawość zaspokoję tym postem.

Jest to dość nietypowa nazwa, przyznam i nie jest ona rzuconych ot, tak słowem. Czyta się to tak naprawdę fałsta" (odrobinę niezgodne z gramatyką, ale cóż...).
Słowo fałsta" to wymyślony przeze mnie skrót od imienia Faustyna, które jest moim drugim imieniem. Wybrałam je sobie w czasie bierzmowania, zapożyczając od Świętej Faustyny Kowalskiej, która bardzo mnie inspiruje.

Pierwsza sylaba skrótu fałsta"to fał" czyli tak naprawdę to V". Dodając resztę wyrazu i kropkę między sylabami wychodzi V.sta", czyli nazwa bloga i mój nick na wielu kontach w różnych portalach.
To dość skomplikowane i chyba nikt oprócz mnie nie domyśla się tego i nie rozszyfrował przesłania.

Tak, więc jeżeli mnie gdzieś szukacie to najprawdopodobniej, znajdziecie pod nazwą v.sta lub glam.ert.
Glam.ert jest tak naprawdę przekształconym słowem glambert, a glambert to fan Adama Lamberta.

Swoją drogą... ktoś wybiera się na koncert QUEENBERT w listopadzie w Łodzi? Mam nadzieję, że uda mi się tam być zwłaszcza teraz, gdy Adam będzie stosunkowo blisko Poznania.

Zostawiam jeszcze na dole odnośniki do różnych portali, na których jestem aktywna. Zapraszam do czatowania na gg i obserwowania na instagramie, snapie (można na bieżąco dowiadywać się o nowych postach na blogu).

Instagram: _v_sta_
Snapchat: glam.ert151
Gmail: glam.ert1531@gmail.com
GG: 61812901.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz