czwartek, 24 sierpnia 2017

ZAPRASZAM! Język migowy w Tandem Pubie Poznań


Hallo. Witajcie. W dzisiejszym poście znów zaproszenie na lekcję języka migowego w Tandem Studio oczywiście w Poznaniu na ulicy Gwarnej. Jest to tym razem wyjątkowa sytuacja z ów zajęciami. Ponieważ jest to już ostatnia tego typu lekcja języka migowego w Tandem. Jest mi bardzo przykro z tego powodu, bo dopiero kilka miesięcy temu zaczęłam swoją przygodę z migowym. Mam nadzieję, że w jakiś sposób uda mi się dalej w tym realizować, ponieważ wkręciłam się na maksa. Nietypowość zajęć będzie polegała też na tym, że nie będzie to jak zawsze etap początkowy pierwszy kontakt, alfabet itd. Będzie to kontynuacja tego, czego uczyliśmy się wcześniej. Nowe dialogi, słowa i zwroty. Prędzej skonam, niż przegapię taką okazję. Tak więc będę na sto procent i trzymam kciuki, by tego typu zajęcia odbyły się jeszcze kiedyś w Poznaniu. Będę bardzo za nimi tęsknić.
Dla wszystkich, którzy jeszcze planują się w to wkręcić !
Tandem Pub/Studio ulica Gwarna 9 Poznań 28.09.2017 godzina 17:17
WIDZIMY SIĘ!
Link do wydarzenia na Facebooku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz