niedziela, 31 grudnia 2017

Małe podsumowanie roku 2017

Z okazji zbliżającego się końca roku 2017; o czym mówi się już od miesiąca... Miałam zamiar odrobinę podsumować wszystko, co udało mi się tu zrobić, osiągnąć. Jednak postanowiłam odłożyć to jeszcze trochę, na bardziej okrągłą datę dotycząca mojego bloga, a mianowicie jego urodziny, które przypadają 16 stycznia. Przyjdę wtedy do was z trwającą tydzień seriom urodzinową. Z kalendarza wynika, że zacznie się 9 stycznia, a kończy właśnie 16 grudnia. Przez ten czas na blogu codziennie będą pojawiać się posty o jednej tematyce; a mianowicie dotyczące moich pasji. Migowy, krawiectwo i charakteryzacje to tematyki najpopularniejszych postów na blogu i zdjęć na instagramie. Tak więc chce poświęcić  urodzinową serię, moim różnorodnym pasjom, oczekiwaną co do nich i dalszym rozwijaniu ich. Powiem coś o swoich marzeniach; tych bardziej realnych lub nie.
Nie pozostało mi nic więcej niż tylko z tego miejsca zaprosić was na nową serię. Postaram się, jak zawsze by była udana, ciekawa i pełna inspiracji.
Życzę wam w nadchodzącym Nowym Roku dużo szczęścia łączącego się z niekończącym się uśmiechem, miłości; tej prawdziwej, wiernej, nieskończonej, zdrowia; tego najlepszego i oczywiście spełnienia wszystkich marzeń; tych bardziej lub mniej realnych, doskonałej zabawy sylwestrowej w najlepszym gronie znajomych lub rodzinnym.
Ogólnie wszystkiego najlepszego dla wszystkich. Mam nadziej do serii urodzinowej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz